هتل در مشهد مقدس | تا ۹۰% تخفیف واقعی رزرو در تمام ساعات شبانه روز | رزرو هتل در مشهد-قیمت هتل در مشهد-لیست هتل های مشهد-رزرو هتل در مشهد با پارکینگ هتل

هتل در مشهد مقدس و خدمات رزرو هتل در مشهد-قیمت هتل در مشهد-لیست هتل های مشهد-رزرو هتل در مشهد با پارکینگ تخصص هتل می باشد. این مجموعه تا ۹۰% تخفیف واقعی برای هتل ها و هتل آپارتمان ها در نظر دارد. در سایت ” هتل تور مشهد ” شما می توانید رزرو هتل را با تخفیف های شگفت انگیزی بصورت مستقیم از خود هتل تجربه کنید و هزینه هتل را به خود هتل واریز کنید.

هتل در مشهد مقدس – با افتخار اعلام می نماییم که هتل برای شما عزیزان با هر نوع سلیقه و با هر میزان بودجه ای رزرو آنلاین هتل ، هتل آپارتمان ، سوییت آپارتمان ، باغ ویلا و اقامتگاه های بوم گردی را بصورت مستقیم، بدون واسطه با کمترین قیمت انجام می دهد. ارائه خدمات هتل در مشهد تا شما سفری ایده آل و شگفت انگیزی را بدون هیچ دغدغه ای آغاز کنید. شما می توانید رزرو آنلاین هتل های کشور از جمله رزرو آنلاین هتل های مشهد، هتل های تهران، هتل های اصفهان، هتل های شیراز، هتل های کیش، هتل های تبریز، هتل های شمال و دیگر شهرهای کوچک و بزرگ کشور را در “هتل تور مشهد” با قیمت استثنایی تجربه کنید. کلیه خدمات ما تا ۹۰% تخفیف استثنایی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. در این مطلب به موضوعات رزرو هتل در مشهد-قیمت هتل در مشهد-لیست هتل های مشهد-رزرو هتل در مشهد با پارکینگ خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله هتل در مشهد را با سرعت، و ۱۰۰% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم .
هتل در مشهد و رزرو هتل در مشهد-قیمت هتل در مشهد-لیست هتل های مشهد-رزرو هتل در مشهد با پارکینگ در هتل تا ۹۰% تخفیف واقعی ارائه می گردد. این سایت همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات هتل در مشهد در خدمت صاحبان آژانس مسافرتی باشد. اگر شما صاحب آژانس مسافرتی هستید می توانید به عنوان آژانس در سایت ثبت نام کنید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رزرو هتل در مشهد-قیمت هتل در مشهد-لیست هتل های مشهد-رزرو هتل در مشهد با پارکینگ با ما همراه باشید. ما درهتل با بیش از چندین سال سابقه درخشان با حذف واسطه ها، ثبت آسان اقامتگاه ها و تیم تخصصی خود خدمات زیادی از جمله هتل در مشهد را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم.

هتل در مشهد مقدس – تمام تلاش مجموعه هتل تور مشهد این می باشد تا بتواند بدون واسطه و با کمترین قیمت رزرو ( رزرو هتل در مشهد مقدس-قیمت هتل در مشهد-لیست هتل های مشهد-رزرو هتل در مشهد با پارکینگ ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید. ما همواره در تلاش هستیم تا بتوانیم خدماتی درخور مشتریانمان ارائه کنیم و از اینکه با شما هستیم به خود می بالیم.

هتل:
مجموعه ای می باشد که خدمات اقامتی و پذیرایی به مهمان ارائه می دهد این خدمات شامل : اسکان ، امنیت، سرویس دهی، غذاونوشیدنی، نگهداری از کودکان لوازم و اشیاء می باشد
این ساختمان تشکیل شده از چندین طبقه و اتاق همراه با سرویس های جانبی که مانند یک شهر تامین آسایش مجموعه خود را بر عهده دارد .
درجه بندی هتل ها از یک تا پنج ستاره ستاره می باشد و هر کدام به چهار گروه C،B،A،top تقسیم میشودپایین ترین درجه مربوط به C۱و بالاترین درجه به T۵تقسیم می شود این تقسیم بندی توسط کشور انگلستان ارائه شده است گاهی این تقسیم بندی پا را فراتر می گذارد مانند هتل هتل هفت ستاره که تجهیزات خاصی را ارائه می دهد .ستاره های هر هتل که جزء مشخصه هر هتل می باشد با رنگ قرمز نمایش داده می شود در این صنعت اقامتگاه های که فقط خدمات اقامت و صبحانه را ارائه می دهد ، مانند مسافر خانه و… که درجه بندی آنها از ۱qتا ۵qتقسیم بندی می شود .
قسمت های مختلف هتل :
پذیرش ،خانه داری، B&F،حراست، تشریفات،فنی مهندسی
لابی: اولین مکانی که در قسمت ورودی هتل قرار دارد امکانات و تجهیزات و مساحت لابی بر اساس ستاره هتل ها متفاوت می باشد حساسیت این مکان از لحاظ زیبای و دکوراسیون دارای حساسیت ویژهای می باشد به خاطر اینکه اولین مکانی می باشد که مهمان در بدو ورود در آن قرار می گیرد می تواند در جذب مهمان موثر باشد در لابی هتل ها باید فروشگاه های بزرگ ، کافه تریا، کافی شاپ،آرایشگاه…وجود داشته باشد
لابی (پذیرش) به دو قسمت تقسیم می شود
A فرانت آفیس(F.O)که شامل چهار بخش می باشد
۱.رسپشن- ۲.اطلاعات-۳.کانسریج-۴. صندوقدار-
رسپشن : مسئول فروش اتاق ها به مهمان می باشد و وظیفه انجام تشریفات ورود (c.in) و تشریفات خروج (cout)را بر عهده دارد

  1. اطلاعات : این بخش وظیفه اطلاع رسانی مهماناندر خصوص قسمت های مختلف هتل –نحوه سرویس دهی و بخش های مختلف شهر از جمله جاذبه ها و… را دارد .
  2. کانسریج : مسئول امور پستی و تورها را بر عهده دارد
    ۴.صندوقدار: مسئولیت دریافت و پرداخت وجه به مهمان را دارد
    (B بک آفیس (B.O) که شامل -۱ رزرواسیون ۲-بخش اداری مالی ۳اتاق مدیر۴-تلفن خانه ۵ فنی و مهندسی می باشد .
    فرانت دسک(میزپذیرش):
    برای این میز طراحی خاصی در نظر گرفته نشده اما اغلب ارتفاع میز از کف لابی ۱۱۰ تا ۱۲۰cmطول میز هم به موقعیت هتل ، امکانات تعداد اتاق و پرسنل در پشت میز بستگی دارد عرض این میز در بهترین شرایط ۶۵تا ۷۵سانتی متر و سطح بالایی میز ۲۰ تا ۳۵ سانتی در لبه تزئینی خارجی میز در لبه تزئینی خارجی میز در نظر گرفته شده بر روی این میز وسایل و ملزومات تزئین کاربردی جهت استفاده مهمان که شامل گلدان گل خودکار تلفن کاغذ یادداشت کارت ویزیت هتل بروشور نقشه های محل و کارت پستال و صندوق انتقادات و پیشنهادات و…
    تور لیدر به عنوان نماینده گروه باید فرمهاو مدارکی را در هنگام ورود به هتل تکمیل نماید از جمله ۱-register 2-vocher 3-rooming list 4- room servis meno 5- breckfast (form)card 6- landry form 7- beby sister form8-D.N.D card (do nat disturb) 9- folder 10- فرم اعلام حضور
    انواع هتلها بر حسب ستاره
    هتل ها بر اساس امکاناتی که دارند درجه بندی می شوند. این امکانات بر اساس مشخصه هایی نظیر خدمات رستوران هتل ، تفریحات ‏، چشم انداز اتاق ها ، امکانات و سایز اتاق ها ، داشتن اسپا و خدمات ورزشی ، موقعیت و موارد این چنینی ارزیابی می شود. مثلا ‏هتل یک ستاره ای که آسانسور ندارد شاید همین کمبود باعث شود هیچوقت به درجه بالاتری نرسد. برای رسیدن به درجه بالاتر ‏همیشه مواردی بعنوان موارد اولیه باید وجود داشته باشد. برای اینکه بدانید تفاوت بین ستاره های هتل ها در چیست به برخی ‏امکانات اولیه مورد نیاز برای هر تعداد ستاره اشاره می کنیم:‏
    هتل های ۲ ستاره :‏
    هتل های دو ستاره معمولا ۲ الی چهار طبقه هستند ، در نزدیکی جاذبه های ارزان قیمت قرار می گیرند و امکانات داخل اتاق ها ‏باید تمیز باشد اما لوکس و گرانقیمت نیستند و اولیه ترین امکانات در آنها در نظر گرفته می شود. بیشتر هتل های دو ستاره ‏رستوران ندارند اما معمولا در جایی قرار می گیرند که اطراف آن رستوران هایی با قیمت مناسب پیدا می شود.‏ ‏ ‏
    هتل های دو ستاره معمولا مخصوص افرادی طراحی می شوند که نگران هزینه های اقامتشان هستند ، به همین دلیل برخی از ‏امکانات اولیه در این هتل ها محدود می شود تا بتوانند قیمت ها را کاهش دهند اما این خدمات و امکانات با هزینه جداگانه و به ‏درخواست میهمان این هتل ها ارائه می گردد.‏
    هتل های ۳ ستاره :‏ ‏‏ ‏ ‏‏ ‏
    این هتل ها معمولا فضای بزرگتر و لابی شیک تر و مجهزتری نسبت به هتل های دو ستاره دارند. در هتل های سه ستاره معمولا ‏شخصی برای حمل کردن چمدان های مسافران وجود ندارد. این هتل ها معمولا فاصله زیادی تا مراکز خرید منطقه یا جاذبه های ‏گردشگری گرانقیمت ندارند. رستوران هتل های سه ستاره سطح متوسط است و خیلی بزرگ نیست. در این هتل ها صبحانه به ‏صورت بوفه سرو می گردد و در برخی از هتل های سه ستاره ناهار و شام نیز در هتل سرو می گردد که باید با پرداخت هزینه ‏جداگانه از این امکانات استفاده کرد.خدماتی که در اتاق ها ارائه می گردد متفاوت است ، در برخی هتل های سه ستاره شاید تا ‏زمانیکه نوشته “لطفا اتاق را تمیز کنید” روی در قرار داده نشود کسی برای تمیز کردن اتاقها نیاید. باشگاه ورزشی و استخر از ‏امکاناتیست که برخی از هتل های سه ستاره دارند اما هیچ بایدی در وجود داشتن این امکانات در هتل های سه ستاره وجود ندارد.‏ ‏ ‏
    هتل های ۴ ستاره :‏
    هتل های چهارستاره معمولا فضای بزرگ و رسمی دارند. کارکنان این هتل ها آموزش های بیشتر و سخت تری نسبت به هتل ‏های درجه پایین تر می بینند و تامین راحتی و آسودگی میهمانان هدف اصلی کارکنان آنها می باشد. در این هتل ها فردی برای ‏حمل کردن چمدان های مسافران مشخص شده است و آنها را تا اتاقهایشان همراهی می کند.امکانات اتاق ها از نور اتاق گرفته تا ‏فضا و مبلمان باید از درجه متوسط بالاتر باشند. رستوران هتل ها معمولا خدمات بیشتر و منوهای متنوع تری ارائه می ‏کنند.خدمات تمیز کردن اتاق ها در هر ساعت از روز که مسافر بخواهد صورت می گیرد.پارکینگ نیز معمولا در این هتل ها ‏وجود دارد. اغلب هتل های چهار ستاره دارای امکانات ورزشی و یک استخر هستند. لابی هتل های چهار ستاره فضای بزرگتر و ‏مبلمان بیشتری برای نشستن دارد. ‏‏‏
    هتل های ۵ ستاره : ‏
    این نوع هتل ها در ردیف اول قرار دارند . قوانین واستاندارد مربوط به هتل پنج ستاره و کیفیت آن همواره باید ثابت نگه داشته ‏بشود . هتل های پنج ستاره باید بهترین خدمات و امکانات را داشته باشند. این هتل ها فضای بزرگی دارند ، اتاق های متنوع با ‏امکانات متفاوتی نیز در آنها موجود می باشد.لابی هتل های پنج ستاره بسیار بزرگ و لوکس طراحی می شود ، موقعیت آنها نیز ‏متغیر است اما هتل های پنج ستاره نامدار معمولا در مرکز شهر قرار دارند تا دسترسی به بسیاری از اماکن دیدنی شهر راحت تر ‏امکان پذیر باشد. اتاق ها دارای باکیفیت ترین مبلمان و تختخواب هستند حتی ملحفه های موجود در اتاق ها نیز در امتیاز ستاره ‏هتل نقش دارند.این هتل ها باید نهایت امکانات را داشته باشند که اغلب شامل وجود ‏VCR‏ ، لوازم بهداشتی با کیفیت ، دستگاه ‏پخش کننده ‏CD‏ و ‏DVD‏ ، مینی بار و سایر امکانات اولیه اتاق ها نظیر حمام مجهز به سشوار ، حوله ، دمپایی ، خط تلفن ، ‏تلویزیون و … می باشند.خدمات تمیز کردن اتاق ها به صورت ۲۴ ساعته ارائه می شود. هتل های پنج ستاره معمولا باید امکانات ‏ورزشی ، پارکینگ ، خدمات نگهبانی ، استخر داشته باشند. اغلب هتل های پنج ستاره دارای سه رستوران مجزا با غذاهای متنوع ‏می باشند. تعداد اتاق های این هتل ها باید بالای ۱۰۰ عدد باشد. ‏
    هتل در مشهد مقدس در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه هتل تور مشهد با بهره گیری از تیم مجرب و حرفه ای بهترین کیفیت ها را به شما عزیزان ارائه می دهیم .کافی است با ما تماس بگیرید و نام هتل درخواستی خود را به کارشناسان ما اعلام نموده تا بهترین قیمت و جدیدترین تصاویر هتل مربوطه برای شما ارسال گردد. جهت ارائه توضیحات در مورد موضوعات رزرو هتل در مشهد-قیمت هتل در مشهد-لیست هتل های مشهد-رزرو هتل در مشهد با پارکینگ در خدمت شما عزیزان می باشیم. جهت هرگونه تماس و مشاوره رایگان در مورد هتل در مشهد می توانید با ما با شماره های ۰۹۱۵۶۹۴۲۱۷۲ تماس برقرار نمایید.