هتل دو ستاره مشهد | تا ۹۰% تخفیف واقعی رزرو در تمام ساعات شبانه روز | هتل یک ستاره مشهد-بهترین هتل سه ستاره مشهد-هتل دو ستاره مشهد ارزان-بهترین هتل ۲ ستاره مشهد هتل

هتل دو ستاره مشهد و خدمات هتل یک ستاره مشهد-بهترین هتل سه ستاره مشهد-هتل دو ستاره مشهد ارزان-بهترین هتل ۲ ستاره مشهد تخصص هتل می باشد. این مجموعه تا ۹۰% تخفیف واقعی برای هتل ها و هتل آپارتمان ها در نظر دارد. در سایت ” هتل تور مشهد ” شما می توانید رزرو هتل را با تخفیف های شگفت انگیزی بصورت مستقیم از خود هتل تجربه کنید و هزینه هتل را به خود هتل واریز کنید.

هتل دو ستاره مشهد – با افتخار اعلام می نماییم که هتل برای شما عزیزان با هر نوع سلیقه و با هر میزان بودجه ای رزرو آنلاین هتل ، هتل آپارتمان ، سوییت آپارتمان ، باغ ویلا و اقامتگاه های بوم گردی را بصورت مستقیم، بدون واسطه با کمترین قیمت انجام می دهد. ارائه خدمات هتل دو ستاره مشهد تا شما سفری ایده آل و شگفت انگیزی را بدون هیچ دغدغه ای آغاز کنید. شما می توانید رزرو آنلاین هتل های کشور از جمله رزرو آنلاین هتل های مشهد، هتل های تهران، هتل های اصفهان، هتل های شیراز، هتل های کیش، هتل های تبریز، هتل های شمال و دیگر شهرهای کوچک و بزرگ کشور را در “هتل تور مشهد” با قیمت استثنایی تجربه کنید. کلیه خدمات ما تا ۹۰% تخفیف استثنایی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. در این مطلب به موضوعات هتل یک ستاره مشهد-بهترین هتل سه ستاره مشهد-هتل دو ستاره مشهد ارزان-بهترین هتل ۲ ستاره مشهد خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله هتل دو ستاره مشهد را با سرعت، و ۱۰۰% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم .
هتل دو ستاره مشهد و هتل یک ستاره مشهد-بهترین هتل سه ستاره مشهد-هتل دو ستاره مشهد ارزان-بهترین هتل ۲ ستاره مشهد در هتل تا ۹۰% تخفیف واقعی ارائه می گردد. این سایت همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات هتل دو ستاره مشهد در خدمت صاحبان آژانس مسافرتی باشد. اگر شما صاحب آژانس مسافرتی هستید می توانید به عنوان آژانس در سایت ثبت نام کنید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هتل یک ستاره مشهد-بهترین هتل سه ستاره مشهد-هتل دو ستاره مشهد ارزان-بهترین هتل ۲ ستاره مشهد با ما همراه باشید. ما درهتل با بیش از چندین سال سابقه درخشان با حذف واسطه ها، ثبت آسان اقامتگاه ها و تیم تخصصی خود خدمات زیادی از جمله هتل دو ستاره مشهد را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم.

هتل دو ستاره مشهد – تمام تلاش مجموعه هتل تور مشهد این می باشد تا بتواند بدون واسطه و با کمترین قیمت رزرو ( هتل یک ستاره مشهد-بهترین هتل سه ستاره مشهد-هتل دو ستاره مشهد ارزان-بهترین هتل ۲ ستاره مشهد ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید. ما همواره در تلاش هستیم تا بتوانیم خدماتی درخور مشتریانمان ارائه کنیم و از اینکه با شما هستیم به خود می بالیم.

انواع امتیازدهی به هتل‌ها و همه چیز درباره تعداد ستاره های هتل
اما چه چیزی باعث به وجود آمدن تفاوت بین هتل‌ها می‌شود و درواقع معیار امتیازدهی بر اساس تعداد ستاره های هتل چیست؟ به طور کلی هتل‌ها برای امتیاز گرفتن در استاندارد آلمانی از سه منظر باید مورد بررسی قرار بگیرند:
از منظر عمرانی و تأسیساتی، شیوه ساخت و مساحت ساختمان و مصالح به کار رفته در آن‌ها، و نیز مکانی که در آن قرار گرفته‌اند، مانند این‌که در حاشیه شهر است یا مرکز شهر و….
از منظر خدمات و تجهیزاتی که ارائه می دهند و سطح سرویس‌دهی آن‌ها هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی
از منظر تعداد و مهارت نیروی انسانی مشغول به کار در آن‌ها، تعداد پرسنل، مدیریت و آموزش آن‌ها
اما نکته بسیار مهمی که شما باید حتما پیش از رزرو هتل بدانید این است که تعداد ستاره های هتل همیشه و در تمام کشورها کاملا هم بر اساس معیارهای یاد شده و با این استانداردها به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد. این امر عوامل مختلفی دارد، مثلا در برخی از ایالات آمریکا، تعداد ستاره های هتل به معنای کیفیت آن نیست بلکه بر اساس مالیاتی است که صاحب هتل پرداخت می‌کند. و یا گاهی ممکن است در آمریکا برای یک هتل، تعداد ستاره های هتل بر اساس امتیاز دهی سازمان گردشگری، متفاوت از تعداد ستاره های هتل بر اساس امتیاز دهی در وب سایت‌های گردشگری و یا شرکت‌های رزرو هتل باشد.
گاهی نیز در برخی از کشورها تعداد ستاره های هتل به صورت دوستانه و تحت تأثیر عواملی ورای سطح کیفی هتل‌ها به آن‌ها اهدا می‌شود. اما این موارد هرچند وجود دارند، آن‌قدر نیست که بتوان شیوه امتیاز دهی بر اساس تعداد ستاره های هتل را به کلی زیر سوال برد. از طرفی نکته مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که به ندرت حتی در یک شهر نیز بتوانید دو هتل هم‌ستاره پیدا کنید که از تمام نظرها به یکدیگر شباهت داشته باشند. اغلب در مواردی نظیر تعداد اتاق‌ها، شکل کریدورها، تعداد سالن‌ها و رستوران‌ها و عواملی از این دست در بین هتل‌های هم‌ستاره تفاوت‌هایی دیده می‌شود. آن‌چه ما در این‌جا به بررسی آن می‌پردازیم، موارد کلی و قراردادی در شیوه استاندارد آلمانی است که اغلب متناسب با تعداد ستاره های هتل‌ها در جهان رعایت می‌شوند.
در ایران معیارهای امتیازدهی به هتل‌ها بر اساس استاندارد آلمانی یعنی بر اساس تعداد ستاره های هتل، تعیین می‌شود که اندکی بومی شده‌اند. به گمان اغلب کارشناسان در ایران هتل‌ها تفاوت فاحشی در زمینه امکانات با هتل‌های سایر کشورها ندارند و آن‌چه باعث می‌شود هتل‌های ایران نسبت به هتل‌های اروپایی اندکی ضعیف‌تر به نظر برسند اغلب به حوزه مدیریت و آموزش نیروهای انسانی برمی‌گردد که در سال‌های اخیر با گسترش مراکز آموزشی در رشته‌های مختلف هتل‌داری این موضوع نیز بهبود بسیاری یافته است.
پیش از آن‌که به ویژگی‌ها و تفاوت‌های تعداد ستاره های هتل بپردازیم، لازم است به انواع دسته‌بندی هتل‌ها نگاهی بیندازیم. هتل‌ها از منظرهای مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند که در تمام انواع این تقسیم‌بندی‌ها، شیوه امتیازدهی بر اساس تعداد ستاره های هتل صورت می‌گیرد. در این‌جا شش نوع تقسیم‌بندی مهم در هتل‌ها را بررسی می‌کنیم:
تقسیم‌بندی هتل‌ها بر اساس نوع کاربری
همان‌گونه که در ابتدای بحث مطرح کردیم امروزه سفر انگیزه‌های متنوع و بسیاری دارد و اغلب هتل‌ها با آگاهی از این انگیزه‌ها و گوناگونی آن‌ها و با تأکید بر آن‌ها ساخته شده‌اند. در این تقسیم‌بندی هدف مسافر از اقامت، مبنایی برای تقسیم‌بندی هتل‌ها شده است. از نظر کاربرد، هتل‌ها قابل تقسیم هستند بر:
هتل‌های تجاری (Business Hotels): این هتل‌ها اغلب در شهرهای بزرگ و مناطق تجاری بنا شده‌اند و دارای وسایل ارتباطی خوب و سطح کیفی بالا هستند. همین امکانات نیز در آن‌ها باعث شده است که فراتر از انگیزه‌های تجاری، افرادی که با انگیزه‌های دیگر سفر می‌کنند نیز این هتل‌ها را برای اقامت برگزینند.
هتل‌های فرودگاهی (Airport Hotel): حتما برای شما هم پیش آمده است که بی آن‌که برای اقامت در شهری برنامه‌ریزی کرده باشید، ناگاه خود را در آن ببینید، بارزترین نمونه این تجربه زمانی است که شما برای رسیدن به مقصد مورد نظر، از دو پرواز استفاده می‌کنید و هواپیما در پرواز دوم با تأخیر می‌پرد، یا ساعاتی بین دو پروازتان اختلاف وجود دارد که نه زمان گشت و گذار در آن شهر را به شما می‌دهد و نه آن‌قدر کم است که بتوان روی صندلی‌های فرودگاه منتظر ماند. صنعت هتل‌داری برای این نوع اقامت‌های پیش‌بینی نشده نیز به راه حل اندیشیده است: هتل‌های فرودگاهی. این نوع هتل‌ها در نزدیکی فرودگاه‌ها واقع شده‌اند و علاوه بر مسافران منتظر، برای خدمه‌پرواز نیز گزینه بسیار مناسبی هستند. ویژگی جالب در این نوع هتل‌ها این است که هزینه اقامت در آن‌ها ساعتی محاسبه می‌شود نه بر اساس یک شب، همین ویژگی می‌تواند امکان اقامتی کم هزینه را در شرایط پیش بینی نشده برای شما فراهم کند. دو هتل ایبیس تهران و هتل نووتل، از نوع هتل‌های فرودگاهی بوده و در نزدیکی فوردگاه امام خمینی (ره) قرار دارند.
هتل سوئیت (Suit Hotel): این نوع هتل‌ها برای کسانی که اقامتی کوتاه در شهری دارند ودر زمان اقامت نیاز به برگزاری جلسات و قرار ملاقات دارندگزینه مناسبی است. در این اقامتگاه‌ها هر مسافر یک سوئیت در اختیار دارد که شامل یک خواب و یک نشیمن برای برگزاری این جلسات است. این نوع هتل‌ها معمولا از لحاظ امکانات در سطح پایینی قرار می‌گیرند اما هزینه کم اقامت در آن‌ها، امکان اقامت طولانی مدت‌تر را در آن‌ها آسان می‌کند.
هتل اقامت طولانی (Extended Stay Hotel): این هتل‌ها نیز نظیر هتل سوئیت‌ها هستند با این تفاوت که آشپزخانه نیز دارند و معمولا برای اقامت بیش از ده روز اجاره داده می‌شوند. این نوع هتل‌ها اصطلاحا به «خانه دور از خانه» معروفند.
هتل استراحتی یا تفریحی (Resort Hotel): هرچند سفر اغلب با ایجاد امکان زندگی چند روزه در مکانی ناشناخته یا حداقل کمتر شناخته شده، همیشه با نوعی هیجان و اضطراب همراه است، اما گاهی پیش می‌آید که می‌خواهیم سفر کنیم تا غبار اضطراب در زندگی شهری را از تنمان بزداییم. تن خسته و پر تنش خود را در آغوش محیطی طبیعی، منظره‌ای کوهستانی، گرمای چشمه‌ای معدنی یا جنگلی زیبا و بکر رها کنیم و مدتی دور از هیاهوی شهری بیاساییم. در این لحظات آنچه که به شما پیشنهاد می‌شود هتل‌های استراحتی هستند که در خارج از شهرها یا در شهرهای کوچک یافت می‌شوند. این اقامتگاه‌ها که از اولین انواع هتل ها در جهان هستند، اغلب دارای امکانات متنوع رفاهی و حتی تفریحی چون استخر شنا، زمین گلف، اسکی، امکان قایقرانی و… هستند. و در مناطقی چون کوهستان‌ها، سواحل خلوت، جنگل ها و چشمه‌های آب گرم طبیعی ساخته می‌شوند. هتل‌های شهرستان سرعین در استان اردبیل از نمونه‌های این گونه هتل‌ها در کشور ما هستند.
هتل بوتیک (Boutique Hotel): در این نوع هتل‌ها نحوه طراحی فضا بیش از سایر امکانات هتل اهمیت می‌یابد. این‌گونه هتل‌ها با تأکید بر معماری دوره‌ای خاص یا معماری در حوزه‌های طبیعی خاص با رویکرد حفظ محیط زیست طراحی می‌شوند. اولین هتل بوتیک در دنیا در شهر سان فرانسیسکو در سال ۱۹۸۱ به وجود آمد و در ایران اولین نمونه از این نوع هتل‌ها در شهر تبریز در سال ۱۳۸۵ ساخته شد. شاید بتوان هتل آرمان مشهد را نیز از جهاتی از این گونه هتل‌ها قلمداد کرد. در معماری هتل آرمان مشهد سعی شده تا برق آن از امکانات روشنایی تا آسانسورها و پله برقی‌ها، از طریق انرژی خورشیدی تأمین شود.
هتل تاریخی (Heritage Hotel): این نوع اقامت گاه‌ها مشابه آن چیزی هستند که در ایران به اقامت گاه‌های بوم گردی معروفند و در قسمت اقامتگاه‌های بوم‌گردی در همین مقاله شرح آن رفت.
هتل مرکز کنفرانس (Conference Center Hotel): این نوع هتل‌ها اغلب برای اسکان مدعوین به جلسات و همایش‌های بزرگ تدارک دیده شده‌اند و دارای امکانات تفریحی و رفاهی مناسب، تالارهای بزرگ، اتاق‌های مجهز و سالن‌های همایش با امکانات صوتی و تصویری هستند. مشتریان این قبیل هتل‌ها شرکت‌های بزرگ و دانشگاه‌ها هستند.
هتل مرکز گردهمایی (Convention Center Hotel): این هتل‌ها شبیه به نمونه قبلی هستند اما بسیار بزرگ‌تر، با ظرفیت بالای هزار نفر، امکانات تفریحی در سطح بسیار بالا. این هتل‌ها که مرکزی برای همایش‌های بزرگ و معتبر در سطح جهانی هستند، لازم است که از سیستم‌های صوتی و تصویری بسیار پیشرفته و حتی سیستم امنیتی بالا بهره‌مند باشند. مشتریان این گونه هتل‌ها، دولت‌ها و شرکت‌های بین‌المللی بسیار بزرگ هستند. این هتل‌ها اغلب قراردادهای فردی با کسی امضا نمی‌کنند.
تقسیم‌بندی هتل‌ها بر اساس تعداد اتاق‌ها
در این نوع تقسیم‌بندی مساحت هتل و تعداد اتاق‌ها مد نظر است که از این منظر هتل‌ها به انواع زیر تقسیم می‌شوند:
هتل‌های کوچک: دارای کمتر از ۲۵ اتاق
هتل‌های متوسط: بین ۲۵ تا ۱۰۰ اتاق
هتل‌های بزرگ: بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ اتاق
هتل‌های بسیار بزرگ (Ground Hotel): دارای بیش از ۳۰۰ اتاق
تقسیم‌بندی هتل‌ها بر اساس موقعیت مکانی آن‌ها
هتل‌های مرکز شهر
هتل‌های حومه شهر
هتل‌های تفریحی
هتل‌های فرودگاهی
متل‌ها
تقسیم‌بندی هتل‌ها بر اساس نوع سرویس‌دهی
در این شیوه تقسیم‌بندی تمرکز بر نوع شیوه سرویس‌دهی و قیمت‌گذاری بر اساس آن در هتل‌هاست.
هتل با متد آمریکایی (American Plan): قیمت‌گذاری بر اساس اتاق + سه وعده غذایی
هتل با متد اروپایی (European Plan): قیمت‌گذاری بر اساس اتاق، هزینه غذا جداگانه دریافت می‌شود.
هتل با متد بین المللی (Continental Plan): قیمت‌گذاری بر اساس اتاق + صبحانه
هتل با متد تعدیل یافته آمریکایی (Modified American Plan): قیمت‌گذاری بر اساس اتاق + دو وعده غذایی در روز
تقسیم‌بندی هتل‌ها بر اساس نوع مهمانان هتل
در این شیوه تقسیم‌بندی تمرکز بر مشتریان غالب در هتل است که بر این اساس هتل‌ها قابل تقسیم به انواع زیرند:
هتل میزبان فامیل و خانواده (Family Guest Hotel): مشتریان این نوع هتل‌ها اغلب گردشگران و خانواده‌ها هستند و اغلب در اماکن تفریحی بنا می‌شوند.
هتل میزبان مهمانان بازرگانی و تجاری (Commercial Guest Hotel): مشتریان این هتل‌ها اغلب تجار و بازرگانان و نماینده‌های شرکت‌های بزرگ هستند.
هتل میزبان مهمانان گروهی (Group Guest Hotel): این هتل‌ها اغلب برای برگزاری سمینارها و کنفرانس ها طراحی می‌شوند و هتل مرکز گردهمایی و هتل مرکز کنفرانس از این نوع هستند.
هتل میزبان مهمانان خاص (Clinical Guest Hotel): این هتل‌ها برای بیماران و معلولین ساخته شده‌اند و دارای امکاناتی خاص مناسب این افراد هستند. میهمانان این هتل‌ها معمولا برای اهدافی چون درمان سفر می‌کنند.
تقسیم‌بندی هتل‌ها بر اساس مدت زمان اقامت
در این تقسیم‌بندی مدت اقامت مهمان در هتل در نظر گرفته می‌شود. اگر مدت اقامت مهمانان را یک پاره خط در نظر بگیرید، یک سمت این پاره خط هتل‌های ترانزیت قرار می گیرند که اقامت در آن‌ها می‌تواند کمتر از یک روز باشد، مانند هتل‌های فرودگاهی، سمت دیگر این پاره‌خط پانسیون ها هستند که مدت اقامت در آن‌ها حداقل یک ماه است و باقی هتل‌ها از نظر مدت زمان اقامت میان این دو نقطه قرار می‌گیرند.
تقسیم‌بندی هتل‌ها بر اساس میزان امکانات
این شیوه تقسیم‌بندی همان استاندارد آلمانی است که بر مبنای تعداد ستاره های هتل مشخص می‌گردد. از این منظر هتل‌ها به ۵ دسته زیر تقسیم می‌شوند:
هتل‌های گردشگری (Tourist Class Hotel)، هتل‌های یک ستاره
هتل‌های استاندارد (Standard Class Hotel)، هتل‌های دو ستاره
هتل‌های اقامتی رفاهی (Comfort Class Hotel)، هتل‌های سه ستاره
هتل‌های درجه یک (First Class Hotel)، هتل‌های چهار ستاره
هتل‌های مجلل (Luxury Class Hotel)، هتل‌های پنج ستاره
هرچند امروزه در جهان تعداد ستاره های هتل بیشتر نیز به چشم می‌خورد که البته خارج از این استانداردها قرار می‌گیرند. تعداد ستاره های هتل بیشتر در این‌گونه هتل‌ها به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌هاست. این هتل‌های فوق مجلل، ویژگی‌های اشرافی و سلطنتی دارند و از نمونه‌های آن می‌توان به هتل ۷ ستاره برج العرب در دبی و هتل ۸ ستاره کاخ امارات اشاره کرد. گفتیم سه ویژگی، معیار تعداد ستاره های هتل‌هاست از جمله مباحث عمرانی و محل ساختن ساختمان، کیفیت و نوع سرویس‌دهی و خدمات و نیز مدیریت و آموزش نیروی انسانی. در این هتل‌ها هر سه مورد به شکلی اشرافی و تمام و کمال وجود دارد. مثلا در ساختمان هتل کاخ امارات ۴۰ تن طلا استفاده شده است و یا در بخش خدمات و امکانات آن می توان به تخت‌های گردان، بالگرد برای جابه جایی مسافران و امکاناتی از این دست اشاره کرد.
اکنون به بررسی ویژگی‌های هتل‌هایی که بر اساس تعداد ستاره های هتل امتیاز می‌گیرند، در سه حوزه‌ای که ذکر آن رفت، می‌پردازیم.
ویژگی‌های هتل یک ستاره
الف) ویژگی‌های عمرانی
سرویس بهداشتی و حمام اشتراکی
قرار گرفتن در نزدیکی مراکز تجاری، پایانه‌های حمل و نقل عمومی و رستوران‌ها و مناطق پر ازدحام
اتاق‌های کوچک و محدود
مساحت کم نسبت به سایر هتل‌ها
ب) امکانات و سرویس‌دهی
نظافت روزانه
وجود بخش پذیرش و دورنگار در آن
تلفن عمومی در فضای هتل
وجود سامانه پرداخت الکترونیک
ج) نیروی انسانی
تعداد پرسنل کم
هتل‌های یک ستاره ممتاز ( Superior Tourist Hotel): این هتل‌ها درواقع همان هتل‌های یک ستاره هستند که تمام امکانات و سرویس‌ها در آن‌ها کمی با کیفیت‌تر ارائه می‌شود.

ویژگی‌های هتل دو ستاره
الف) ویژگی‌های عمرانی
سرویس بهداشتی و حمام جداگانه در هر اتاق
اتاق‌های اندکی بزرگ‌تر و بیشتر نسبت به هتل­‌های یک ستاره
مساحت کم نسبت به سایر هتل‌ها و کمی بیشتر از هتل‌های یک ستاره
دارای رستوران کوچک با قابلیت سرو صبحانه و گاهی حتی وعده‌های غذایی دیگر اما با منوی محدود
ب) امکانات و سرویس‌دهی
نظافت روزانه
وجود بخش پذیرش و دورنگار در آن
تلفن عمومی در فضای هتل
وجود سامانه پرداخت الکترونیک
وجود کمد در هر اتاق
وجود تلویزیون رنگی در هر اتاق
تخت‌ها با اندازه معمولی
وجود حوله و صابون
لاندری
روم سرویس
خدمات داخل اتاق اغلب ارائه نمی‌شود
وجود بوفه صبحانه
ج) نیروی انسانی
تعداد پرسنل کم
ویژگی‌های هتل سه ستاره
الف) ویژگی‌های عمرانی
سرویس بهداشتی و حمام جداگانه در هر اتاق
تعداد و مساحت اتاق‌ها بیشتر از هتل‌های دو ستاره
دارای ساختمانی بزرگ با هال ورودی بزرگ و طراحی خوب
اتاق‌ها بدون سرو صدا و با نور کافی
دارای فضای نشیمن با دکوراسیون مناسب و دلنشین، همراه با تزئینات
سیستم مرکزی تهویه هوا و حرارتی
حمام متصل به سیستم گرمایشی
وجود ترموستات کنترل درجه دما در هر اتاق
وجود استخر در محوطه ساختمان یا نزدیک آن
دارای سوئیت اتاق لوکس در کنار سایر اتاق‌ها
دارای رستوران مرکزی مناسب و بزرگ همراه با غذای با کیفیت و منوی بیشتر نسبت به هتل‌های دو ستاره
ب) امکانات و سرویس‌دهی
نظافت روزانه
بخش پذیرش در آن ۱۴ ساعت فعال است و تلفن فعال در ۲۴ ساعت شبانه روز
وجود کارکنانی برای جابه جایی وسایل مسافر
کارکنان دوزبانه در بخش پذیرش
مبلمان با کیفیت در بخش پذیرش
اتاق‌ها فرش شده با فرش‌های زیبا
وجود تلفن در هر اتاق
امکان اتصال به اینترنت
وجود کمد در هر اتاق
وجود تلویزیون رنگی در هر اتاق
تخت‌ها با اندازه استاندارد و راحت همراه با تشک عالی
دارای وسایل شست‌وشو، مسواک و خمیردندان، دستمال، صابون و حوله با کیفیت در هر اتاق
آینه تمام قد، سشوار، جعبه نخ و سوزن، واکس، سرویس خشک‌شویی برای هر اتاق
لاندری
روم سرویس
وجود بالش و پتوی اضافه برای هر مسافر
سرویس‌دهی در اتاق‌ها با محدوده زمانی نسبتا وسیع
ج) نیروی انسانی
تعداد پرسنل بسیار بیشتر از انواع قبلی
دارای سامانه انتقادات و پیشنهادات برای مدیریت
دارای بخش روابط عمومیویژگی‌های هتل چهار ستاره
الف) ویژگی‌های عمرانی
نزدیکی به مراکز خرید و مناطق مهم دیدنی شهر
تعداد و مساحت اتاق‌ها بیشتر از هتل‌های سه ستاره
دارای ساختمانی با مساحت زیاد با هال ورودی بزرگ و لوکس تزئین شده با آثار هنری، گل‌های طبیعی و فرش باکیفیت
امکان صرف نوشیدنی و وجود کافی شاپ در سالن عمومی
اتاق‌ها بزرگ، بدون سرو صدا و با نور کافی و تزئین شده با آثار هنری
قسمت پذیرایی دارای تمام امکانات لازم و با طراحی جذاب و دلپسند
سیستم مرکزی تهویه هوا و حرارتی
حمام متصل به سیستم گرمایشی
وجود ترموستات کنترل درجه دما در هر اتاق
وجود امکانات تفریحی چون استخر شنا، سونا، زمین بازی، سالن ورزشی
سیستم روشنایی هوشمند در هر اتاق
وجود خشک کن دست در سرویس بهداشتی
دارای چشم‌انداز محیط طبیعی
دارای رستوران مجهز به تجهیزات به روز و عالی با غذاهای با کیفیت و منوی گسترده
ب) امکانات و سرویس‌دهی
نظافت روزانه
بخش پذیرش در آن ۱۸ ساعت فعال است و تلفن فعال در ۲۴ ساعت شبانه روز
وجود کارکنانی برای جابه جایی وسایل مسافر
کارکنان دوزبانه در بخش پذیرش
مبلمان با کیفیت در بخش پذیرش
اتاق‌ها فرش شده با فرش‌های باکیفیت
وجود دو تلفن در هر اتاق، یکی کنار تخت و دیگری روی میز
امکان اتصال به اینترنت پر سرعت در هر اتاق
وجود کمدها و قفسه‌های کافی در هر اتاق
وجود تلویزیون رنگی با کیفیت در هر اتاق
تخت‌ها با اندازه استاندارد و راحت همراه با تشک عالی و باکیفیت همراه با روتختی‌های زیبا
سرویس بهداشتی و حمام اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی و پیرایشی مناسب و با کیفیت
آینه تمام قد، سشوار، جعبه نخ و سوزن، واکس، روزنامه رایگان، جعبه کمک‌های اولیه، لباس راحتی برای مسافران و سرویس خشک‌شویی برای هر اتاق
وجود یخچال در هر اتاق
لاندری
روم سرویس
وجود بالش و پتوی اضافه برای هر مسافر
سرویس‌دهی در اتاق‌ها دو مرتبه در روز، امکان صرف صبحانه در اتاق یا رستوران بنا به خواست مسافر
خدمات رسانی عالی و ۲۴ ساعته به اتاق‌ها
خانه‌داری فوق‌العاده
پارک اتومبیل توسط مستخدم
رزرواسیون سریع
ج) نیروی انسانی
تعداد پرسنل زیاد، آموزش دیده، متعهد، آگاه، با روابط عمومی بالا و لباس‌های متحدالشکل
دارای بخش روابط عمومی و مدیریت‌های مختلف داخلی
وجود نیروهایی نظیر دربان، حمل و نقل و… که در انواع قبلی به چشم نمی‌خورد.
ویژگی‌های هتل پنج ستاره
الف) ویژگی‌های عمرانی
دارای تمام امکانات هتل‌های چهار ستاره با کیفیت بیشتر
مساحت بیشتر ساختمان و نیز اتاق‌ها نسبت به هتل‌های چهار ستاره
وجود بیش از ۱۰۰ اتاق
دارای اتاق مهمان
دارای سوئیت‌های مجلل و انواع اتاق‌های لوکس و متنوع برای انتخاب راحت‌تر مسافر
معماری و دکوراسیون زیبا و منحصر به فرد
فضای عمومی زیبا، لوکس، فرش شده با بهترین فرش‌ها و تزئین شده با وسایل هنری
دفتر پذیرش زیبا، شیک و آرام
دارای سیستم صوتی و ویدئو مناسب
باشگاه‌های ورزشی، استخرهای با امکانات، حتی شهربازی وامکانات تفریحی دیگر
دارای فروشگاه‌های متنوع و شیک
دارای سالن یا سالن‌های بزرگ با میز و صندلی برای مهمانان زیاد جهت برگزاری مراسمات و تشریفات
اغلب دارای دو یا چند رستوران و کافی شاپ در قسمت‌های مختلف هتل با کیفیت غذایی بسیار بالا و تنوع در غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرها، دارای منوی گسترده
حمام و سرویس بهداشتی در اتاق‌ها مدرن و با امکانات کافی
ب) امکانات و سرویس‌دهی
دارای تمام امکانات هتل‌های چهار ستاره
قسمت پذیرش حداقل در دو شیفت و به صورت شبانه‌روزی با کارکنان چند زبانه
قسمت حمل بار مسافر
استقبال از هر مسافر با هدیه و گل در داخل اتاق
وجود رایانه و اینترنت در هر اتاق
امکان سرو غذا و نوشیدنی در اتاق و یا رستوران و کافی شاپ به صورت شبانه‌روزی
وجود گاوصندوق و وسایل امنیتی در هر اتاق
وجود یخچال‌ها در اتاق با انواع نوشیدنی‌ها
وجود سه تلفن در اتاق یکی در کنار تخت، یکی روی میز و دیگری در حمام
دارای خدمات مهمان‌داری در بالاترین سطح ممکن
سرویس‌دهی عالی و خانه‌داری کامل و بی عیب و نقص
وجود ملحفه‌های آراسته و تزئینات متناسب و زیبا و به روز در اتاق‌ها
ج) نیروی انسانی
تعداد پرسنل زیاد، آموزش دیده، متعهد، آگاه، با روابط عمومی بالا و لباس‌های متحدالشکل
مدیریت حرفه‌ای و متخصص در بخش‌های مختلف
وجود نیروهایی نظیر دربان، حمل و نقل، مأمور پارکینگ، مسئولی برای رزرو رستوران، رزرو تور، حمل و نقل و…
پس از مرور انواع تقسیم‌بندی‌های هتل، آن‌چه که نیاز است تا بدانید این است که این تقسیم‌بندی‌ها از جنبه‌های مختلف صورت گرفته‌اند و در بررسی یک هتل می‌توان آن را از تمام این منظرها بررسی کرد. برای مثال ممکن است یک هتل تفریحی، با تعداد اتاق بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ یعنی هتل بزرگ، با شیوه سرویس‌دهی آمریکایی، میزبان فامیل و خانواده، در مرکز شهر و پنج ستاره باشد. نکته دیگری که بد نیست به آن اشاره کنیم این است که در هتل‌های بالای دو ستاره، اتاق‌ها نیز از تنوع برخوردارند و آن‌ها نیز به شیوه‌های مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند مثلا اتاق‌ها در یک هتل بر اساس اندازه به یک نفره، دو نفره، سه نفره، چهارنفره و از لحاظ کیفیت به اتاق‌های استاندارد، متوسط، برتر، مجلل تقسیم می‌شوند. و این یعنی میزان امکانات و سرویس‌دهی به تمام اتاق‌ها در یک هتل نیز مشابه نیست.
هتل دو ستاره مشهد در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه هتل تور مشهد با بهره گیری از تیم مجرب و حرفه ای بهترین کیفیت ها را به شما عزیزان ارائه می دهیم .کافی است با ما تماس بگیرید و نام هتل درخواستی خود را به کارشناسان ما اعلام نموده تا بهترین قیمت و جدیدترین تصاویر هتل مربوطه برای شما ارسال گردد. جهت ارائه توضیحات در مورد موضوعات هتل یک ستاره مشهد-بهترین هتل سه ستاره مشهد-هتل دو ستاره مشهد ارزان-بهترین هتل ۲ ستاره مشهد در خدمت شما عزیزان می باشیم. جهت هرگونه تماس و مشاوره رایگان در مورد هتل دو ستاره مشهد می توانید با ما با شماره های ۰۹۱۵۶۹۴۲۱۷۲ تماس برقرار نمایید.